Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Sigge Svamphund - 26 september 2007 19:02

Som vanligt har jag varit i skogen idag.

Hittade en del svamp igen.

För att inte tala om alla trevliga spagropar, börjar vara riktigt gott om dom nu.

Var på Sörmlandsleden.

På ett ställe så tyckte jag att de sågat en dålig passage i ett nedfallet träd.

Alltså gjorde jag mitt bästa för att vidga det.

Visar bild på mitt försök (att jag misslyckades behöver det inte pratas så mycket om).

Efter allt jobbande i olika spagropar så hade matte en massa åsikter om mitt utseende och min lukt.

Nu kom det fram............

Hon har undanhållit mej en sjö!!!!!!!!!!!!!!!

Så mycket som jag gått där men sjön har hon minsann inte visat mej.

Tänk om hon kunde lära sej att jag måste provsimma alla sjöar.

Ta bara som idag. Sjön ligger nära Sörmlandsleden, tänk om nån vandrande hund skulle ha badat där och sjön inte varit simvänlig.

Det är faktiskt mitt ansvar att kolla så att sjöarna är sim och badvänliga.

I alla fall så skulle jag få provsimma sjön bara för att bli av med all lera.

Som vanligt ett mycket bra sjö.

Men vi hittade nåt konstogt. Från sjön rinner det en bäck och där fanns det konstiga byggnadsverket.

Visar en bild på det.

Någon av alla mina läsare som vet vad det är?

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards