Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sigge Svamphund - 4 juli 2013 18:09

Äsch!

Matte försökte göra allvar av de där planerna idag med lugn dag.

Jag där emot väntar ju på samtal från Hollywood, CNN och andra viktiga ställen.

Kommer nog när inslaget med mej har sänts och ännu har det inte kommit.

Blev inte skjutsad nånstans idag med hänvisning till lugn och trött matte.

Mänskligheten saknar totalt uthållighet det är bara att inse tyvärr.

Fast när jag skulle gå till skogen så stannade en bil bredvid mej och frågade efter tassograf.

Kändes väldigt bra, fast jag vet inte om det räknas eftersom det var pinn/blomsteraffärens ägare.

 

Gick till skogen.

Jobbade självklart, men matte ville inte ha ihjältrokade kremlor.

 

Missade alldeles viktiga saker igår eftersom jag blev upptagen med TV inspelningen så det skulle jag gå

och göra.

Jobbade på vägen.

 

Ogräsvalparna är små och om det inte börjar regna så kommer de aldrig att nå vuxen ålder.

 

Äntligen vatten!

Jag missade ju mina bad igår och det är egentligen inte acceptabelt.

Badade som vanligt massor, är rädd för att sjön ska bli stulen.

 

Titta matte vad jag hittade!

En snygg champinjon, eller den ser väldigt fin ut.

Men när matte kollade så var den invaderad av oönskade hyresgäster.

 

Spagropen där min bortslarvade boll ska finnas är i alla fall kvar, men den krymper för varje gång som jag

passerar den.

 

Den som tittar noga kan se mej långt inne i buskarna.

Här går det nämligen att fynda.

 

Japp, en bra tennisboll.

Gillar tennisspelare som inte kan hålla reda på sina bollar.

Eftersom jag var på fria tassar så fattade jag egna kloka beslut.

 

Siri var är du????????

Jag vill dejta.

 

Turen var med mej för Siri kom hem precis då och kolla vem som också dök upp.

Färghandels Vilma.

 

Åh, Vilma vad du luktar gott.

Ska vi göra lite valpar du och jag?

Inte alla brudar som blir erbjudna att göra valpar med en kändis som jag inte.

Vilma ville absolut göra valpar, men så var det de där människorna..................

 

Nä nu vill jag varken se eller veta.

Jag fick inte göra valpar men Siri som inget kan hon får tydligen göra vad som helst.

Blääääää!!!!!!!!!!!!!!

Dessutom så fick inte ens Vilma vara kvar utan hon gick hem till sej.

 

Tröstade mej med att bli bjuden på skinkmacka istället.

Bättre än inget.

 

Snälla Sirihusse du kan väl underhålla oss med bollen?

Korkade människorna vägrade med hänvisning till att det började bli väldigt kvavt.

Tråkmatte bestämde dessutom att det var dags att gå hem.

 

På väg hem och dags för nästa dejt.

Hej Ziva det var evigheter sen sist.

Kändes väldigt bra med en tredje dejt inom loppet av nån timme bara.

Fler brudar till mej!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards