Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Sigge Svamphund - 1 september 2012 21:42

Snabb updatering.

Hård dag.

Först åkte jag bil i flera evigheter och hamnade till slut i Kolsva.

Där har jag ägnat mej åt att undersöka nya skogar, jobba som svamphund och utbildat ett helt gäng blivande svamphundar.

När alla timmar i skogen var över så hamnade jag hos mattes mammas kusin som matte inte träffat sen stenålderna eller så.

Bjöd mej på massor med gott.

Trodde att jag skulle åka hem, skulle jag tydligen inte för resan har fortsatt.

Nu är jag i Dalarna hos min bloggkompis Paula.

Ska snart sova för i morgon forsätter mina äventyr med svamphundselever, troligen träff med nån jag inte sett på drygt sex år och sen blir det final hemma hos mej när jag kommer att få mycket celebert besök. Fortsättning på mina äventyr följer i morgon kväll nångång.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards