Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Sigge Svamphund - 25 juni 2012 18:34

Typisk tråkdag.

I morse släpades jag ut i hälsovådligt regn.

Med tanke på mattes humör så vågade jag inte protestera alltför mycket utan utsattes för livsfara och en massa skador.

Var inne ett tag medan matte pratade i alla telefoner, sen släpades jag ut igen. Tack och lov på bara en kort runda eftersom det fortfarande var livsfarligt att vara ute.

Sen fick jag passa huset medan matte åkte till Eskilstuna.

Hon och hennes mamma hade varit och sagt ett sista hej då till mattes pappa, vilket matte säjer kändes väldigt bra. Det hade varit så fint och rofyllt.

Sen hade dom tydligen varit på nån nödvändig turné och matte var hemma hos sin mamma ett tag.

När hon återkom så släpades jag ut igen. Rgenade inte just då så jag tillbringade en dryg timme i skogen.

Hann med att bada i en av fontänerna på väg hemåt.

Kameran den stod kvar hemma, men med tanke på rådande situation så är matte ursäktad.

Jag ägnade mej bara åt vanliga hundgöromål för övrigt, jobbade lite som svamphund. Några kantarellvalpar och en kremla blev dagens fynd.

Hann bara hem så började regnet vräka ner igen.

I morgon är jag i alla fall lovad sen skogstur på förmiddan, sen måste jag visst passa huset på eftermiddan igen.

Matte ska till Eskisltuna igen och hjälpa till att planera begravning


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards