Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sigge Svamphund - 22 mars 2012 19:48

I dag fyller min bästa människovalp Oliver 5 år.

Alltså har jag varit på kalas, men innan dess så var jag på skogsrunda.

Min långrunda tog jag på vägar som jag inte gått på länge.

Det här gjorde matte väldigt glad.

Årets första gröna blad har kommit.

Undrar ven som snott sjön?

Sist jag gick här så var det en massa onödig is och såg ut att bli en perfekt badsäsong.

Känner mej ganska blåst.

Videkissar finns det massor av nu.

Ska jag på kalas så ska jag vara snygg.

Nu ska det spaas.

Efter spa så är det skönt med lite avkopplande tunnrullning.

Det är VÅR!!!!!!!

En hel backe alldeles full med blåsippor.

Fortsatte med vmina vanliga hundgöromål inna jag gick hem ett tag.

Sen var det dags att åka till Eskisltuna.

Här håller min bästa människovalp Oliver på och öppnar paketet jag gav honom.

Han blev väldigt nöjd med mina presenter.

Bilar och såpbubblor.

Gissa om vi busade!

Fast jag begriper inte vad det är för monsterhund som jagar såpbubblor på bilden.  

Det är i alla fall inte jag.

Så kom Olivers farfar med presenten från hela släkten.

En ny cykel fick han av alla människor.

Delar av släkten Olivers mamma, mormor, moster och mattes föräldrar tittar på när Oliver ska prova

presenten.

Jag och Adam vi var med och inspekterade premiärturen.

Snart kommer han att cykla på egen hand, lite mer träning så...........

Så var det fika.

Adam och Marcus gräddade våfflor till alla människor.

Jag slappade en liten stund för sen var det ännu mer underbart bus.

Var ute tillsammans med Oliver och Adam och vi hade massor med skoj.

Kunde ha varit kvar och busat fortfarande.

Vidhåller att alla hundar borde ha minst två människovalpar att busa med.

Nu är jag en mycket, mycket trött hund efter en intensiv dag.

Måste vila mej i form för matte säjer att i morgon då väntar en överraskning och jag behöver ha

en massa krafter då.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards