Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sigge Svamphund - 13 februari 2012 18:02

När jag gjorde min morgontoalett så var jag inställd på dejt.

Ingen Nikki och ingen Ziva såg jag och ingen annan hund heller för den delen.

Satte mej till och med ner ett tag och tänkte vänta på bättre tider, läs brudar, men klenmatte påstod

att det var 13 minus och då ska jag inte sitta still ute.

Gick in och tänkte att jag säkert skulle träffa nån på min långrunda.

Gick till skogen för där kanske..........

I dag igen fast nu var det bara hälften så många polisbilar.

Såg inga brudar där heller.

Hittade nåt mycket intressant i skogen och gav mej inte förrens matte kom.

Hon var övertygad om att jag hade hittat gamla trattkantareller.

Inga svampar men rsterna av en stackars fågel som gått över regnbågsbron.

Sånt är faktiskt viktigt att människor kommer och studerar!

Drog vidare i skogen.

Inga brudar och inga människor heller.

Blä, kan bli uttråkad för mindre!

Bestämde mej för att kolla om det fanns nån brud ute på isen.

Nä alldeles tomt och övergivet.

Hittade bara den bra pinnen som jag gömde sist.

Matte höll på med tråkbilder.

Ska hon absolut inte göra när kamera batteriet håller på och dör.

Tänk om värsta snygga bruden dykt upp?

Passerade skidbacken och hade tillfälligt glömt hur sån där gullfiber kliar i nosen.

Tänkte alltså ta med mej den här förpackningen med sån, men fick självklart inte göra det.

Inte träffade jag mina bästa människovänner heller.

Kamerabatteriet dog för övrigt efter den här bilden.

På väg hem så träffade jag i alla fall min schäferbrud Frejas husse, men tro inte att Freja var med.

Nädå, hon passade sitt hus.

Gick hem, luktade underbart i trappen av Gismo.

Funderade på hur jag skulle ta mej in till henne utan att lyckas.

Gick in, fick syn på Askur och bestämde mej för att tillverka valpar ihop med honom.

Blev visst lite för intensiv för till slut sa Askur fula ord på kattspråk till mej.

Matte hotade mej med en iskall avrivning i tortyrkammaren om jag inte lugnade ner mej.

Lugnade mej för tortyrkammaren där sätter jag inte ens en klospets.

Gick ut på eftermiddagsrunda, inga brudar nu heller.

Jag vill dejta!!!!!!!!!

Nån snygg tik som läser detta och vill träffa mej

HÖR AV ER!!!!!!!!!



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards