Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Sigge Svamphund - 29 januari 2012 17:55

Matte var lika oinspirerad i adg som igår så jag fick välja vägar själv när jag skulle på

långrundan.

Gick in i skogen.

Hände absolut inget skoj alls.

Gick ut på en liten väg, lika tråkigt där.

Bestämde att jag skulle in i skogen igen.

Mycket bra val skulle det visa sej.

Titta vad jag hittade!

En snygg boxerbrud som dessutom ville dejta mej.

Vi hade himla skoj ihop en stund.

Matte försökte ta bilder men antingen blev det bara sudd eller halva hundar.

Hon var som alla andra brudar, snodde mina pinnar och gjorde flis av dom.

Men dess emellan hade vi som sagt skoj.

Bäst av allt jag kommer att få träffa henne igen, hörde hur mattarna bytte telefonnummer för att vi

ska få gå ut tillsammans.

Jag ska visst visa några av mina bra vägar framöver, ser jag fram emot.

Alltid trevligt att få sällskap med en snygg brud.

Ensammmen igen, min senaste brud skulle åt andra hållet.

Drog runt och hade ganska tråkigt en stund.

Min så kallade badplats.

Men jag är faktiskt ute på isen och springer.

Ett under skedde, jag är på land och matte befinner sej flera meter ut på isen.

Hon som möjligen går på sån när det kört snöskotrar och fyrhjulingar.

Lämnade isen och fortsatte på land.

Var så skoj att vara på isen så jag stack ut på den igen.

En mycket tveksam matte följde faktiskt med.

Det fanns fotspår efter andra människor så kanske att isen skulle hålla.

Passade på att undersöka en skoj flotte som ligger ute i sjön.

Men kom fram till att jag inte hade nån användning av den.

Där borta där är hundbadet.

Lite skumt att se det från det här hållet, men tog den vägen till fast mark.

Yes!

Mina skoj vägkoner stod kvar.

Fick kämpa en del eftersom de var fastfrusna.

Ny skoj lek.

Ta en vägkon och kör slalom med den mellan de andra, bara för att göra det lite svårare så såg jag till

att ha den upp och ner. 

Efter avslutat slalompass så körde jag en rejäl rullningsomgång med den också.

Borde finnas vägkoner överallt åt mej.

Gick spårvägen tillbaka hemåt.

Fanns inget skoj alls där idag.

Resten av dagen har jag grejat mycket med mitt långtidsprojekt som troliogen är klart om ett par

månader.

Då ska jag berätta hur jag fördriver delar av tråkiga vinterdagar. 

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards