Svamphunden Sigges funderingar

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Näää skiter i detta!

Av Sigge Svamphund - 27 oktober 2011 18:42


Nä det blir ingen blogg idag!

Nu har jag hållit på i över en timme och strulat med bloggeländet.

Först gick det inte att komma in alls och nu när jag kommer in så går det inte att få upp bilder i bloggen.

Har testat med allt och startat om datorn och en massa annat trix inklusive tagit matte till hjälp.

Jag har nämlgen testat nåt nytt skoj idag som flera hundar borde prova.

Men jag kan faktiskt inte berätta om det utan bilder.

Skitblogg!

Ska försöka antingen senare i kväll eller i morgonbitti igen så ni får veta vad jag pysslade med.

Kan i alla fall berätta att jag är med i en tävling om årets hundblogg.


http://lillaotto.bloggplatsen.se/2011/10/25/6520109-arets-hundblogg-ska-utses-hos-wwwlillaottobloggplatsense/#kommentarer


Via den här länken så hittar ni tävlingen, tänkte om fler bloggande hundar vill vara med.


Min nya skoj sysselsättning kommer så småningom, bara Bloggplatsen fixar till så det går att få in bilder i bloggen igen.




 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

27 oktober 2011 19:28

Oj vad skoj att du och vi är med i samma tävling. Fast vi kommer då inte ha en chans emot dig tror vi. Det verkar som om det är problem med bloggarna säger Matte. Hon har också hållt på i evigheter för att skriva idag. Hoppas du får en härlig kväll

http://www.mrbamse.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

27 oktober 2011 20:28

...och jag, jag har suttit här och lagt patiens en bra stund medan din blogg försökte ladda upp sig! Till slut lyckades den. :)
Hoppas alltl fungerar bättre i morgon!
Blogspot krånglar också lite ibland... antagligen när man håller på att prova nån innovation eller nåt?

http://kasperian2.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

27 oktober 2011 22:14

Blir nog svårt att vara med och tävla om inte bloggeriet fungerar, men du kommer nog att hitta på något finurligt sätt om Bloggplatsen strular... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Eva H

Eva H

27 oktober 2011 22:23

Men det finns ju en, på sätt och vis i alla fall, fördel med detta: Vi blir väldans nyfikna!
Fast det är ju dumt också... För inte VILL jag vänta!:)
PUSS på dig och lycka till imorgon.

http://fyrfotingar.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

27 oktober 2011 22:55

Vad tråkigt att ni inte kunde ladda upp några bilder :( Hos oss har det iaf funkat bra. Hoppas att det funkar bättre i morgon med att ladda upp kort.

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigge Svamphund - 13 juli 2016 08:16

Detta blir det allra sista inlägget på denna blogg. Jag har försökt skriva om alla minnen, men det fungerar inte. All glädje, alla äventyr vi upplevt tillsammans dessa fantastiska 10 år tillsammans. Det går inte att sätta ord på det. Min äls...

Av Sigge Svamphund - 9 juli 2016 12:14


TACK för all omtanke, alla hälsningar här, på Facebook, via mail, sms osv. Jag läser allt men orkar inte svara, vill bara vara ensam just nu. I går kväll så begravdes Sigge Svamphund av sin älskade bästa människovän Pinnaffären, egentligen heter ...

Av Sigge Svamphund - 8 juli 2016 11:44

I dag har det tänts en ny stjärna på himlen. Sigge finns inte längre, åldern tog hans bakdel som inte hängde med längre. I samråd med min underbara vän och veterinär A så togs beslutet. A hjälpte Sigge till resan över regnbågsbron. Sigge blev 1...

Av Sigge Svamphund - 7 juli 2016 18:01

Jag klarade av kvällstoaletten utan att bakdelen krånglade. Matte där emot har knappt sovit i natt för hon har vaknat så fort jag rört på mej. Morgontoan gick ganska bra. Så skulle jag prova att bada, fick skjuts ner till sjön. På väg dit så ...

Av Sigge Svamphund - 6 juli 2016 17:37

Dagen började alldeles som vanligt. Matte bestämde sej för att skjutsa mej till en bra skog för jobb.   Blev skjutsad till Döda älgenskogen. Bra eftersom jag hade mycket kantarellvalpar på tillväxt där. Bara att börja jobba.   Ska du ...

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards