Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sigge Svamphund - 10 september 2011 18:49

Har haft en riktig tråkdag.

Började dagen med en väldigt lång morgontoalett,

Vet precis vad det innebär............... passa tråkhuset.

Bara det att jag passar inte tråkhus ostraffat inte.

Nädå, jag passade på att jobba under morgonrundan.

Till mattes förtvivlan nosade jag upp några liter med svarta trumpeter.

HA!!!!!!!!!

Kunde hon gärna ha eftersom jag skulle bli övergiven.

Hemma igen så försvann matte och här låg jag och hade dötrist.

Antiog att matte roade sej massor.

Hon kom hem igen, hon hade inte roat sej, egentligen hade hon inte ens orkat

vara där hon var.

Men hon hade minsnn träffat mina människovalpar Oliver och Adam.

Alltså missade jag en massa intressant bus.

Skulle ut, matte i uruselt skick skjutsade mej en sån där löjligt liten bit.

 

Inledde min runda med diverse höga benlyft.

Sen drog jag till skogs.

 

Bilden är ungefär lika suddig som matte känner sej.

Men jag jobbar och som sagt svamphundens hämnd är ljuv.

Markerade självklart en massa svartingar.

 

Detta är garanterat årets största.

Fullkomligt jättelik är den.

 

Så här ser den ut uppifrån.

Mattes hand räcker inte till.

Hotades med onödigt koppel om jag inte slutade att hitta trumpeter hela tiden.

 

Gick och spaade i en löjligt liten pöl istället.

Eftersom jag var nära sjön så  tog jag ju självklart några bad också.

Av denna dag så hoppas jag att matte lärt sej att jag inte alls ska behöva passa

huset i flera timmar, då dränker jag henne i svart trumpet.

Nu ska jag se till att hon vilar sej så hon kanske orkar med nåt skoj imorgon.

Jag vet i alla fall att jag slipper passa tråkhuset då.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards