Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Sigge Svamphund - 25 juni 2011 18:15

Nu är det stressigt värre för imorgon flyttar ju min fåtölj och alla andra onödiga saker.

Den här dagen har jag fördrivit med, åka till nya hemma övervaka mattes uppackning, på hemväg stanna vid skog och bada lite.

Började förövrigt ösregna så det blev en snabb skogsvist.

Övervakat mattes grejande här i gamla hemma, lyssnat på Åskar på avstånd medan

regnet vräkt ner.

Sen åkte jag en sväng till med saker till nya hemma.

Nu var det en hel del tillhörigt mej som följde med.

Åskar hälsade på i Malmköping igen medan matte grejade inne.

Gick ut en sväng och pinkade massor.

Kolla här hos Rudi vad den typen pysslade med utanför mitt nya hemma idag.

Ska ge han på moppo på torsdag eller fredag eller lördag eller söndag.

Han ska ju liksom med på hundlägret så chanser kommer inte att saknas.

Nu alla kära bloggkompisar och läsare är det så här.

Telia säjer att både telefon och bredband ska fungera på tisdag.

Matte påstår att de är mytomaner så det tror hon inte på förrens det verkligen

gör det.

Men hon har skaffat nåt mobilt bredband också som förhoppningsvis kommer att fungera.

Jag hoppas att jag är tillbaka snabbt i bloggvärlden.

Tills dess ha det jättebra alla!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards