Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Sigge Svamphund - 24 juni 2010 19:44

Tråkdag.

Stavas passa huset.

Fast innan passa huset så var jag på en badrunda.

Blev väldigt trevligt.

  

Blev baddejt för jag träffade Alice.

Har inte dejtat henne på evigheter.

  

Här är vi ute och simmar tillsammans.

Kunde ha fortsatt hela dagen men det tyckte självklart inte skitmatte.

Begriper inte varför hon alltid ska förstöra mina dejter!

Fick fortsätta att bada på massor med andra ställen utan snygg tiksällskap.

På väg hem så träffade jag min schäferbrud Bella.

Men henne fick jag inte komma i närheten av eftersom hon luktade extra gott.

Vadå, skulle säkert ha blivit jättevackra valpar!

Gick hem, passade huset och drömde om snygga tikar och bad.

Min bästa kompis Linda kom och hämtade mej en stund så jag

kunde lyfta på benet och busa lite.

Men det är nästan för varmt för att busa.

Till slut kom matte hem och påstod att hon är både kokt, grillad och stekt

efter ett antal timmar i gassande sol.

I morgon är det visst midsommarafton men den kommer att gå spårlöst förbi

här.

Matte har varken ork eller lust att åka och fira.

Hur jag fördrev den dagen rapporterar jag om imorgon.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards