Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Sigge Svamphund - 16 februari 2010 18:14

Har absolut ingenting att berätta om dagen.

Varit i skogen men inga bra fynd, inga snygga tikar eller annat skoj.

Matte tog inte ens nägra bilder eftersom jag bara ägnade mej åt mina vanliga hundgöromål.

Slappade hemma medan matte ägnade sej åt mänskliga tråksaker.

Gick ut igen och inget spännade då heller.

Hittade en utmaning hos Bamse och Valle som jag snodde.

Man ska öpnna mappen Mina bilder och där välja den sjunde mappen och sen den sjunde bilden.

  

Sjunde mappen heter Vargar och sjunde bilden är mattes valp Marcus tillsammans

med en av vargarna i Kolmården.

I april är det två år sen bilden togs.

Så ska man egentligen utmana sju andra.

Men jag skickar vidare till alla som vill.

Som bonus får ni se och höra när vargarna sjunger för matte.

Hon fyllde en massa år så det är säkert en födelsedagssång.

Jag vet bara att det var ett himla tjat om att hon äntligen fått stå mitt i en ylande vargflock

nåt hon längtat efter i evigheter.

Hoppas att jag har mer att berätta imorgon istället för detta tråkinlägg.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards