Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Sigge Svamphund - 19 april 2009 17:46

Min dag höll på att börja mitt i natten.

Då ringde mattes telefon och hon svarade med "Är det dags ska jag komma?"

Nån stupfull idiot svarade att ja han ville ha taxi när han ätit upp korven!!!!!!

Behöver antagligen inte ens berätta att det var en något förbannad matte som sen hade svårt att somna igen.

Men sen när dagen började på allvar så blev jag skjutsad till skogen med gröna husen.

Jag vill ha det här röret vid ett av de gröna husen.

Men det spelar ingen roll vad jag gör, får inte loss det.

Gröna männen borde faktiskt se till att det går att få bort för jag vill ha det!

Letade länge innan jag hittade mitt gamla rör.

Tror att det är gröna männen som flyttat det för jag vet var jag gömde det sist och nu var det på ett annat ställe.

Hade det med en ett bra tag och har gömt det på ett bra ställe nu.

Som hämnd för att mitt rör var flyttat så snodde jag detta vid ett av de gröna husen.

Har ingen aning om vad det är men det är säkert nån superhemlig militär sak.

Släpade med det in i skogen och gömde det.

Gröna männen kommer aldrig att hitta det.

Jobbade en hel del som murkelhund också.

Såg många murkelvalpar och några som hade blivit murklor.

Som de på bilden.

Idag var det extra lönsamt att vara murkelhund.

För i mattes fickor fanns det rökt skinka.

Utsökt gott, kunde ha ägnat hela dagen åt att jobba med så god belöning.

Kontrollerade en massa spagropar också.

Gillar inte att många av dom har krymt eller helt försvunnit.

Behöver komma hälsovådligt regn tydligen.

På väg tillbaka så passerade jag några fler gröna hus.

Alltså den rundan jag gick i dag är ungefär 8 kilometer och det finns ungefär tio såna där gröna hus.

Hittade ytterligare en pryl som säkert är en militär hemlighet.

Matte påstår att det är ett kedjeskydd till en crosscykel men jag vet bättre.

Allt jag hittar vid gröna husen är militära hemligheter.

Eftersom jag hittade det så är det mitt och numer ordentligt gömt.

Hemma igen så slappade jag ett tag.

På eftermiddan så gick jag och badade i min närmaste sjö.

Imorgon väntar en mycket upptagen dag.

Ska både hälsa på min bästa kompisar mattes föräldrar och DEJTA GIAH!!!!

Det sista ser jag verkligen fram emot.

Har faktiskt inte träffat henne på två veckor!

Vi kanske kan påbörja våran bröllopsplanering.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards