Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sigge Svamphund - 22 mars 2009 18:17

Börjar med ett tillrättaläggande.

Matte gjorde ju självklart tvärt om igår!

Låg alltså på soffan med boken och inget annat!

Huvudvärken finns kvar men bättre idag hälsar hon.

Men dagen var det.

Innan jag skulle åka och fira människovalpen Oliver så var jag som vanligt i skogen

Matte hade den dåliga smaken att välja en skog där det är uruselt med spagropar!

Hade min boll med mej så jag roade mej mycket med den.

Fast matte höll som vanligt på och gömde den för mej.

Detta är faktiskt det närmaste en spagrop jag var idag.

Jag badade bollen i den.

Hörde omgående hot om att jag kunde få besöka tortyrkammaren igen innan vi skulle åka.

Slapp nytt besök där som tur var.

Här är han människovalpen Oliver som blir 2 år idag.

Massor med paket fick han av alla människor som var där.

Är det födelsedagskalas så gäller det att förse sej.

Här har jag bjudit mej på tårta.

Mycket gott, borde serveras sån oftare.

Oliver fick en borrmaskin som han använde flitigt på alla väggar.

Han försökte att borra i mej också.

En del av er kanske kommer ihåg att han önskade sej mej i present.

Kan ju tala om att jag slapp bli prestent åt honom.

Självklart så busade vi en massa också.

När matte tyckte att vi skulle åka hem så ville Oliver att jag skulle vara kvar.

Fick vara kvar några minuter extra.

Så fick jag en kram när jag skulle åka men matte fick ingen.

Det tar på krafterna att fira människovalp så jag är ganska trött nu.

Eftersom födelsedagen är över så tänker jag verkligen gå in för att åteställa min päls nu.

Bara det att snön vräker ner just nu!

Vem har snott våren????

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards