Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sigge Svamphund - 12 mars 2009 18:34

....dejta några brudar idag.

Matte påstod att idag var det minsann inga dejter planerade utan bara hon och jag.

Gick till skogen och tänkte inspektera mina två sjöar.

Hann inte speciellt långt så...............

Titta vad som kom dundrande i skogen.

Leonbergerbrudarna!!!!!!!!

De blev överlyckliga att se mej igen.

Hade sällskap med dom i skogen.

Syns dåligt på bilden men det är min å med lite öppet vatten.

Gissa vad jag planerar och vad matte hotar med.

Jag hade tallkottar i öronen så hennes hot hörde jag inte. Dessutom behövde jag imponera på brudarna med lite kallbad.

Låg dessutom en pinne och flöt i vattnet.

Blev tyvärr bara ett dopp, men skönt var det.

Det här är en av mina bra spagropar.

Matte påstod att den säkert var bottenfrusen.

Ha,ha vad fel hon hade!

Jag syns som en mörk fläck bland isflaken.

Kändes mycket bra med både brudar, bad och djup spagrop.

Tyvärr så var jag ju tvungen att skiljas från brudarna.

På väg hem så gjorde jag ett fynd.

En alldeles ny dunkmodell.

Testade den och den var som vanligt till stor belåtenhet.

Tyvärr så hade jag ju fått onödiga kopplet på mej och matte släpade i väg mej utan dunken.

Hade planer på att ta med den hem.

Men misslyckades pga kopplet.

Intresseklubben kan ju ta fram pennorna och anteckna att det har börjat falla äcklig snö nu igen!

Så matte hotar med att både hon och jag ska gå i ide.

Så säjer hon att imorgon blir det en dejtfri dag.

Ha, nån som tror på det?

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards