Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Sigge Svamphund - 3 mars 2009 18:02

Har inte gjort så mycket idag,

Efter min underbara dejt med Giah igår så började det snöa.

Sen kom det massor under resten av dagen och i natt.

Blev i alla fall skjutsad till en av mina skogar.

Tog med mej bollen jag fick i present, hann inte testa den igår.

Här är jag ute och springer på vägen mot en av alla sjöar som finns där.

Matte hade planerat att gå ganska långt men i 1 decimeter tung blöt snö blev det inte alls så långt som hon tänkt.

Människor är ju klena så det var en massa gnäll om jobbigt och blött att ta sej fram.

Jag roade mej i alla fall med bollen.

Tur att jag tog med mej den för min vattenkanna var spårlöst försvunnen.

Typiskt jag som har lov att använda den så är den bara borta.

Kanske att den dyker upp när snön försvinner.

Här sitter jag och filosoferar och drömmer om Giah och bättre snöfria tider.

Resten av dagen har jag mest slappat.

Jag är med och tävlar också.

Det här snygga hundtäcket kan man vinna hos Tuna.

http://tuna.bloggagratis.se

Jag har redan bestämt att jag tänker vinna det.

Det är Tunas matte som är så duktig på att sy.

Hoppas på en aktivare dag imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards