Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sigge Svamphund - 10 februari 2009 18:00

Haft en tråkdag.

Igår när jag var ute sista kissrundan så var tydligen matte väldigt trött.

Hon satte sej mitt på gatan och vilade trodde jag.

Själv påstår hon att det var nån som drog undan marken.

Av den anledningen så har hon mest haltat runt och gnällt idag.

Påstått att hon är blåslagen och annat mänskligt gnäll.

Äsch, jag vidhåller att människor är ett klent och känsligt släkte.

Tål ingenting.

Alltså har det inte hänt nåt skoj här idag.

Gick bara runt min sjö. Eller runt jag var mycket ute på isen och rejsade.

Inga skoj fynd eller spagropar eller trevliga tikar eller nåt sånt idag.

Men jag har fått en award igen av Latte.

Jag ska svara på följande tre frågor ocks

1. Vad är din största dröm?

Just nu att all is försvinner så jag kan simma ordentligt igen och att det blir vår så jag kan jobba som svamphund.

2. Vad är det bästa du vet?

Vara i skogen och greja med alla viktiga hundgöromål och självklart dejta Giah!

3. Vad är det bästa med dig själv?

Att jag är jag, det finns bara en av mej och det är jag.

Ska egentligen skicka den vidare till ett antal bloggare men gör som vanligt.

Alla mina bloggvänner får ta den med sej.


Hörde nyss ett trevligt telefonsamtal.

Verkar som om jag ska ut ihop med Leonbergerbrudarna i morgon.

Alltså har jag inte tid att blogga längre.

Måste springa över till Förnedringsaffären och köpa ett par rosa klänningar och kanintofflor till dom.

Just ja, dagens enda bild visar när jag håller igång ute på isen.




Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards