Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sigge Svamphund - 8 januari 2009 17:36

Inte hänt nånting skoj här idag.

Var som vanligt i skogen.

Men hittade inga nya dunkar, vattenkannor eller andra bra fynd.

Fick hålla på och leta efter min leksak som matte envisades med att gömma hela tiden.

Ska nog börja gömma hennes saker tror jag.

Rätta svaret på gårdagens fråga var SKÖRDETRÖSKA.

Först att svara rätt var Kicki och Jolly.

Utdelar alltså 10 poäng till er.

Blden är snodd på nätet.

Så kan jag väl tala om att senare i vår så kommer jag att ha en riktig tävling. Alltså en sån där med grisöron eller svampkrydda som pris.

Har bytt omröstning också.

Glömde ju självklart att skriva ner hela resultatet men 75 % skulle inte lämna hunden hemma ensam på julaftonen.

Har lagt ut en annan omröstning nu.

Lyckades avlyssna ett telefonsamtal idag.

Imorgon ska ja äntligen få gå till skogen ihop med Leonbergerbrudarna igen.

Inte en dag för tidigt så förhoppningsvis har jag mer att rapportera imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards