Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Sigge Svamphund - 5 januari 2009 18:30

Varit lika kallt idag som igår.

Alltså har jag inte gjort så mycket.Var ute på sjön så ni får se ett gäng med bilder därifrån.

Inspekterade ett par av de små öarna.

Gjorde inga bra fynd på dom men nu är de i allafall nogrant genomgångna.

Hoppas att det är lite varmare imorgon så jag kan ägna mej åt mina vanliga sysselsättningar.

Av Sigge Svamphund - 5 januari 2009 13:30

Har sett att flera hundar sammanfattat förra året så jag hänger på.Det var ju skoj det här med bildspel så här kommer ett gäng från förra året.

Jag jobbade ju stenhårt som svamphund från de första murklorna på våren tills julhelgen.

Badade massor i många olika sjöar. Provsimmade några nya.

Hittade kattvalparna som nån idiot dumpat bakom en återvinningscontainer

Ägnade mycket tid åt pälsvård i spagropar

Träffade några bloggkompisar. Bland annat Kasper.

Familjen som räddade livet på mej när jag var en mycket liten valp kom och hälsade på mej.

Skaffade mej fler hundkompisar.

Giah är jag ju extra kär i.

Träffade deckardrottningen Liza Marklund i skogen.

Busade massor med Oliver som blir mer och mer användbar desto större han blir.

Hittade massor med skrot bra fynd (fast matte glömde ladda upp såna bilder.)

Var med på två spökjakter tillsammans med medium hos mattes äldsta valp Mattias.

Så har jag säkert gjort en massa mer som jag inte kommer på just nu.

I år ska jag göra minst lika mycket helst mer.

Vad jag gjort dennna svinkalla dag kommer till kvällen.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards