Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Sigge Svamphund - 4 september 2008 21:42

Precis som rubriken säjer så blev det ingen spökjakt idag.

Men jag har hållit igång i alla fall.

Först var jag i en av mina skogar på förmiddan, jobbade som svamphund och sen badade jag i tre olika sjöar.

Sen fick matte veta att det inte skulle bli nån spökjakt för de där andra mediumen som skulle ha varit med kunde inte.

Men jag fick åka till Mattias i alla fall.

Som vanligt när jag kom dit så slängde jag mej ur bilen fullt inställd på att busa med de där halvstora människovalparna som Mattias tjej har.

Men jag slängde mej in i bilen fortare än jag kom ur den.

Mattias tjej Jessica kom med ett sånt där äckligt hundätande monster som heter Häst.

Vägrade gå ut bilen så länge som Häst var utanför den.

Istället så satt jag och morrade lagom hotfullt åt den. När Häst inte blev rädd för det så försökte jag skälla ut den istället.

Till slut så gick äckliga Häst sin väg men jag tänkte absolut inte lämna min bil.

Hästar är ju opålitliga så jag trodde att den skulle komma tillbaka och äta mej till middag.

Gick åt en hel del korvbitar för att få mej ur bilen.

Fast sen blev det bra.

Jag, Mattias, matte och en av människovalparna gick till skogen.

I skogen finns det inga hästmonster.

Människorna plockade massor med svamp och jag undersökte en massa trevliga spagropar, träd och annat intressant.

På bilden så håller jag Mattias och människovalpen Oskar på och plockar en massa svampar.

Nu är jag trött efter en jobbig kväll så alla er andra besöker jag imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards