Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Sigge Svamphund - 1 september 2008 17:51

Idag så kom människovalpen Oliver och hans föräldrar och hälsade på mej.

Mycket trevligt för vi gick till lekparken så jag kunde fortsätta att träna Oliver.

Idag så fick han några lektioner i att kasta frisbee åt mej.

Han kommer säkert att klara det också framöver men idag var det faktiskt bäst när Marcus kastade för han kan få iväg den ordentligt långt.

Ägnade ganska mycket tid åt att busa med den.

Så råkade jag ut för passa huset.

Både matte, Oliver och hans föräldrar försvann och gjorde säkert nåt jätteskoj.

När de behagade komma tillbaka så hade de visst varit på den där nya jättestora klädaffären.

Missade alltså inget, eller det gjorde jag kanske för matte hade gått vilse där inne tillsammans med Oliver. Trodde hon lärt sej att hon går vilse i alla miljöer som inte är skogen.

Sen skulle jag gå ut igen.

Passerade min tjej Dolly så jag smet dit och hälsade på.

Hon hade en ny skoj leksak som jag roade mej mycket med.

När jag gick från henne så passade jag på att smita till min polare Ollie också.

Snodde en av hans leksaker också och roade mej mycket med den.

Fast när han försökte ta den blev vi osams så jag blev kopplad och fick gå till skogen istället.

Matte hade ju glömt kameran hemma när jag umgicks med mina hundvänner.

Istället får ni se några bilder som Kaspers matte tog i lördags när jag och Kasper var i skogen.

Den här bilden gillar matte jättemycket.

Kasper har koll på att jag markerar in mitt revir ordentligt.

Här ägnar jag mej åt favoritsysselsättningen välja ut en lämplig pinne.

Så har jag fått en skyddsängel från Lexie.

Jag ska skicka den vidare till fem stycken, men som vanligt kan jag inte välja bara fem.

Så alla mina bloggkompisar får den!

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards