Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Sigge Svamphund - 27 augusti 2008 18:26

Haft en bra dag i skogen när jag har kunnat ägna mej åt flera av mina intressen.

Var i en av alla mina bra skogar där jag har flera sjöar.

Jag jobbade hårt som svamphund så här står jag och tänker ta uppiggande simturer i Skärsjön.

Blir som en ny hund efter en massa simmande.

Skyllde på Tim som inte får bada just nu för att kunna ta lite extra dopp.

Eftersom jag gick långt i skogen så fick jag egna mackor.

Denna var väldigt god. Ost, skinka och gurka var det på den.

Alltså jag får precis likadana som matte äter.

Borde faktiskt få såna varje dag tycker jag.

Hittade dessutom en ypperlig spagrop, storlek mindre sjö där jag roade mej ordentligt.

Eftersom jag gick väldigt långt i skogen så har jag mest slappat resten av dagen.

Har hört nåt om att imorgon blir det ingen skog.

Ska visst få åka till Grisöronaffären (har nåt med lördag och min träff med Kasper att göra.

Sen ska jag visst till en skogsbacke och titta på nåt kaos.

Det öppnar nån affär som heter Lager 157 här imorgon och jag och matte ska tittat på kaoset på behörigt avstånd.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards