Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Sigge Svamphund - 26 augusti 2008 18:16

Dags att tråka ut er med rapport om dagen då.

Har ägnat mej åt mina vanliga viktiga hundgöromål bara.

Blev skjutsad till skogen med min älskade bäck idag.

Grejade mycket med den. Såg att vattennivån hade blivit lägre igen vilket jag inte alls gillar. Ska ha mycket vatten i bäcken!

Mina spagropar var däremot i perfekt skick så jag kunde göra bra inpackningar.

Självklart så jobbade jag en hel del som svamphund också.

Tränade med  några större träd som behövde flyttas på och en del annat.

Blir inga bilder idag.

Hörde nåt om att jag inte ägnat mej åt saker som var värda att visa.

Vadå, detta är orättvist!

Tänk om mina läsare glömmer hur jag ser ut?

På eftermiddan så fick jag äran att passa biblioteket en stund.

Ja, alltså matte skulle in och låna böcker och jag fick passa trädet utanför.

Då började det regna så jag fick sitta och bli blöt av det äckliga regnvattnet som dropade från trädet.

Matte behagade inte ens tycka synd om mej!

Nåt om att jag inte alls dör av lite regn.

Gör jag visst!

Vet att jag kommer att upplösas och försvinna i tomma intet av äckliga regnet.

Har hört talas om långrunda i en av mina stora skogar imorgon om det inte regnar.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards