Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Sigge Svamphund - 17 augusti 2008 18:01

Har haft en väldigt lugn dag.

Det har inte hänt så mycket idag.

På förmiddan så gick jag och badade i min sjö. Matte muttrade om att det blåste kallt och inte alls var badväder.

Äsch, det är ALLTID badväder!!!!!

Av bara farten så letade jag upp mer sån där Karl Johansvamp. Fast idag blev ett bara 1 kilo. Kanske lika bra eftersom det fortfarande är massor sen igår som ska torkas.

Sen åkte jag till Eskisltuna och hälsade på människovalpen Oliver och hans föräldrar.

Oliver har en bra boll så den busade vi mycket med.

Måste ju fortsätta att träna honom på att kasta åt mej.

Det här är Olivers senaste nöje.

Han ställer sej bakom mej och så ska jag vifta på svansen över hans ansikte. Tydligen tycker han att det är jätteskoj för han försökte stå där hela tiden. Om inte jag viftade på svansen så försökte han ta den och vifta själv.

Människovalpar har lite konstiga saker för sej ibland.

Men han får hållas eftersom han gillar att busa med mej.

När jag kom hem så regnade det massor.

Tänkte stanna kvar i bilen. Ville inte alls kliva ur och gå några få meter till dörren.

Matte fick ta till milt våld för att få ut mej.

Nu tänker jag sova bort kvällen och drömma om aktivare dagar.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards