Svamphunden Sigges funderingar

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Ännu tråkigare

Av Sigge Svamphund - 31 juli 2008 18:14

Ännu hetare idag.

Ska det aldrig ta slut?

Jag har dötråkigt, orkar ju bara gå och bada ungefär.

Visar en filmsnutt när jag ägnar mej åt ett av alla dagens massor med dopp.

Hört talas om folk som fått en massa åska och regn, men inte här inte.

Vill ha svalt så jag orkar göra saker.

När jag inte badar så letar jag efter svala platser att slappa på.

 
 
Moa

Moa

31 juli 2008 20:11

Shit! Vad snabb du är på att simma!
Har du kollat mig... inte illa va...?

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Lexie

Lexie

31 juli 2008 22:44

Vad skönt det ser ut. Jag ska också tjata på matte att få åka och bada någonstans i morgon kanske... matte oroar sig för algblommning,vad nu det är för någonting! snabb att simma är du också. Sov sött nu för nu ska jag gå och sova.Nosgos från Lexie.

http://www.lexie.bloggagratis.se

 
 Timse

Timse

31 juli 2008 23:24

snygg stil du har ut i vattnet! Hoppas du badar åt mig med, jag har inte fått göra nåt kul...bara besök hos tråkiga veterinären.

http://timsevimse.blogg.se

 
Ozzy via Christa

Ozzy via Christa

31 juli 2008 23:26

Ja idag har det varit så varmt att man inte rört på sig mer än nödvändigt.
Matte kom hem med ett konstigt liiiiitet djur. Lillmatte ska visst få det när hon fyller år i morgon.
Stora pepparkornsögon och jätte morrhår hade det lilla krypet.
Jag ville leka med det men det fick jag inte. Den stackarn var lite rädd efter att ha rest först till Zoobutiken o sen hem till oss.
Nu är det nana dags
Nosbuff
Ozzy

http://hissen.blogg.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

31 juli 2008 23:29

Visst är det bara för mycket med denna värme!! Vi ska nog åka och bada i helgen...men då säger matte att det ska bli regn i allafall...OCK???
Sussilull!

 
Valle Vagabond

Valle Vagabond

1 augusti 2008 09:20

Det där såg skönt ut! Och det var väldans vad SNABB du är! Jag vill också lära mig ...

http://vallevagabond.bloggagratis.se

 
Moa och Maiko

Moa och Maiko

1 augusti 2008 09:21

Idag har vi fått svalare väder, men soluslingen är på väg tillbaka ser det ut som nu... Matte vill ha svalt för att orka träna oss inför kommande tävling. Oss kan det väl göra det samma - vi badar gärna i stället!
Snygg simning där, Sigge! Sån fart får jag (Maiko)aldrig upp!

http://nysvansat.blogspot.com

 
lillis

lillis

1 augusti 2008 14:55

Jag önskar dig och matte en fin helg
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigge Svamphund - 13 juli 2016 08:16

Detta blir det allra sista inlägget på denna blogg. Jag har försökt skriva om alla minnen, men det fungerar inte. All glädje, alla äventyr vi upplevt tillsammans dessa fantastiska 10 år tillsammans. Det går inte att sätta ord på det. Min äls...

Av Sigge Svamphund - 9 juli 2016 12:14


TACK för all omtanke, alla hälsningar här, på Facebook, via mail, sms osv. Jag läser allt men orkar inte svara, vill bara vara ensam just nu. I går kväll så begravdes Sigge Svamphund av sin älskade bästa människovän Pinnaffären, egentligen heter ...

Av Sigge Svamphund - 8 juli 2016 11:44

I dag har det tänts en ny stjärna på himlen. Sigge finns inte längre, åldern tog hans bakdel som inte hängde med längre. I samråd med min underbara vän och veterinär A så togs beslutet. A hjälpte Sigge till resan över regnbågsbron. Sigge blev 1...

Av Sigge Svamphund - 7 juli 2016 18:01

Jag klarade av kvällstoaletten utan att bakdelen krånglade. Matte där emot har knappt sovit i natt för hon har vaknat så fort jag rört på mej. Morgontoan gick ganska bra. Så skulle jag prova att bada, fick skjuts ner till sjön. På väg dit så ...

Av Sigge Svamphund - 6 juli 2016 17:37

Dagen började alldeles som vanligt. Matte bestämde sej för att skjutsa mej till en bra skog för jobb.   Blev skjutsad till Döda älgenskogen. Bra eftersom jag hade mycket kantarellvalpar på tillväxt där. Bara att börja jobba.   Ska du ...

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards