Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Sigge Svamphund - 20 juli 2008 18:09

Har haft en lugn och lite halvtrist dag.

Trodde att jag skulle få gå och kolla en massa spagropar.

Men inte.

Matte hade ingen lust att ge sej iväg långt för det har försökte regna och varit åska i luften.

När jag var ute på förmiddan så räffade jag min polare Oliie så jag gic en promenad ihop med honom och hans matte.

Hade tur så vi passerade vid min sjö.

Passade självklart å att bada en massa.

Det visade sej att Ollie inte tillhör badkrukornas skara utan faktiskt var ute och simmade han också.

Ok inte lika långt som jag simmar, men han gör det i alla fall.

Här är han på väg efter sin pinne. Jag har redan hunnit hämta min och är tillbaka uppe på land i väntan på nästa dopp.

Hörde hur våra människor bestämde att de ska ta en lång skogsrunda ihop med oss nån dag. En sån där bra när det är fika med.

På eftermiddan så var jag en stund i en annan skog.

Titta här!

Jag gjorde ett fynd!

Hittade en boll som låg alldeles ensam och övergiven i skogen.

Självklart så tillhör den numera mej.

Hade mycket skoj med den och nu mer så finns den i min samling med hittegods här hemma.

Resten av dagen har jag mest slappat.

Kanske händer det lite mera imorgon.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards