Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Sigge Svamphund - 13 juli 2008 18:31

Idag har jag varit på födelsedagskalas igen.

Mattes äldsta valp Mattias fyller egentligen år i morgon men firade idag.

Mycket trevligt.

Jag busade massor med alla mina bästa vänner som jag träffade där.

Men till slut så sa matte att de inte fick hålla på och busa med mej för jag stressade upp mej.

Gjorde jag inte alls hade bara väldigt skoj tyckte jag.

En del av människorna hörde tydligen inte vad matte sa för de fortsatte att busa med mej när hon inte såg.

Slutade med att matte blev ganska arg.

Fast jag fick i alla fall fortsätta mina lektioner med människovalpen Oliver.

Han blir bättre och bättre på att kasta pinnar åt mej.

Dagens enda bild visar när jag har en av mina lektioner.

I morgon säjer matte att hon och jag ska ha en semesterdag.

Nåt om att nu har det varit så mycket ett tag så i morgon ska vi ha semester.

Undrar vad hon menar med det?

Hoppas att jag får göra nåt skoj i alla fall.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards