Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Sigge Svamphund - 10 juli 2008 17:37

Idag har jag haft en mycket upptagen dag.

Först var jag i en av alla mina skogar.

Badade mycket i en sjö där.

Så grejade jag mycket med en pinne i vad jag anser vara lämplig storlek.

Det kan ni se på filmen.

Fast strax efter att matte slutat filma och börjat gå så greppade jag pinnen och sprang.

Hm, var nog bra att hon inte filmade för de ord som kom ur henne när jag råkade dänga den i hennes knäveck är inte för offentligheten.

Efter  detta så var jag hemma en stund, sen var det dags att åka igen.

Nu skulle jag till Eskilstuna.

Först var jag och hälsade på människovalpen Oliver och mina bästa vänner hans föräldrar.

Mycket bra för människovalpen var som vanligt mycket givmild med kakor.

Sen så åkte jag till mattes moster som fyller massor med år idag.

Väldigt trevligt.

Hittade flera nya bästa kompisar där-

Så bjöd jag mej på smörgåstårta och när jag hade ätit upp den så fick jag en alldeles egen tårtbit också.

Blev alltså mycket mätt och belåten.

Borde få åka ofta på födelsedagskalas. Har hört att det är dags på söndag igen för då ska mattes äldsta valp firas.

Känner mej ganska trött nu efter en mycjet intensiv dag och ska vila lite innan det är dags att gå ut och kvällsbusa med min frisbee.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards