Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Sigge Svamphund - 26 juni 2008 18:03

Haft en synnerligen händelselös hunddag.

Bara ägnat mej åt mina vanliga hundgöromål.

Var och badade i två av mina sjöar på förmiddan. Gjorde inga bra fynd, varken saker eller svampar.

Känner mej lite seg och matte påstår att det är åska i luften.

Brukar bli seg då.

Var i en annan skog ett tag på eftermiddan men det var lika händelselöst där.

Idag så håller min schäfergranne Bella och hennes husse och matte på och flyttar.

Jag blir alltså utan schäfergranne. Fast hon flyttar inte så långt så jag kan säkert busa med henne i alla fall.

Så en liten efterlysning.

Jag vet att jag har blivit utmanad av någån i någon blogg. Men det var då när bredbandet strulade och jag har glömt vem som utmanade mej.

Om du som gjorde det läser detta så skriv nåt bland kommentarerna.

Hoppas jag får en dag med mer händelser imorgon.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards