Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Sigge Svamphund - 2 juni 2008 18:32

Så hett att jag är synnerligen inaktiv.

I morse så gick jag och badade i min närmaste sjö. Skönt att inleda dagen med några morgondopp.

Nästa gång jag skulle gå ut så var jag och badade i en annan av alla mina sjöar.

Nu på eftermiddan så badade jag i sjö nummer tre för dagen. Måste säja att det är väldigt bra att ha så mycket sjöar nära att välja på nu.

Fast när jag var vid sjö nummer två så kunde jag inte låta bli att träna lite.

Hittade vad jag ansåg var en lämplig pinne att greja med.

Vad säjer du Sacco nu börjag det likna nåt va?

Matte vägrade som vanligt att kasta den åt mej.

Kollade vad jag gjort förra året och tänk idag för ett år sedan så nosade jag upp årets första små kantarellvalpar!

Det var då det.

Finns inte en endaste svamp i skogen just nu.

Förresten så är det för varmt att vara där.

Retsen av dagen har jag mest legat och slappat i ett skuggigt hörn på balkongen.

Självklart så har jag hjälp matte att vattna alla växter.

Ska visa bild nån dag på hur det går till.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards