Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Sigge Svamphund - 22 maj 2008 17:50

Idag har jag egentligen ingenting att rapportera.

Haft en alldeles vanlig hunddag med mina vanliga göromål.

Fast jag hittade en annan variant av vägkon idag. Den här var smalare mer som en pinne. Gick utmärkt att brottas med den också.

Men klantiga matte hade glömt kameran när jag skulle till skogen så det blev ingen bild på den.

De där vägjobbarna kände igen mej för jag hörde att de sa att nu kommer den där roliga hunden när jag närmade mej.

Fast jag begriper inte varför så många av er tror att de där monstren sen igår är snälla.

Jag kan tala om att jag känner igen ett monster när jag ser ett och det där var typiska hundätande monster. Sn kan de kalla sej för kalvar eller vad som helst. Jag vet att det är otäcka saker.

Såg att Molle och Sacco vill att jag har en ny tävling igen.

Ska fundera på saken.

Vet inte vad ni ska få tävla om då.

Någon som har något bra förslag?

Helst ska det vara en svår tävling också.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards