Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Sigge Svamphund - 15 maj 2008 18:01

Nu mår jag bra igen. Eller det gjorde jag ju egentligen redan igår på dagen om jag får säja det själv.

I alla fall så har jag fått äta som vanligt.

Tur att jag hade människovalpen igår annars hade jag dött av svält eller så.

I dag har jag inte gjort så mycket.

Var i skogen ett tag och grejade med mina vanliga hundgöromål.

Har regnat av och till så jag har tillbringat mycket tid med att ligga i fåtöljen och drömma om hur mina spagropar nu kommer att bli fulla med vatten igen.

På eftermiddan så tänkte jag ta mina dagliga simturer.

Men på väg till sjön så började det regna så jag föredrog att gå hem igen.

Vägrar ju vara ute i regn.

Idag blir det ingen bild.

Egentligen skulle ni ha fått se bilder på kattvalparna.

Men när matte skulle ta kort på dom så var batteriet i kameran slut.

Min klantiga matte hade glömt att stänga av den igår.

Allt ska jag hålla reda på!

I alla fall så mår kattvalparna bra och är jättebusiga.

Förhoppningsvis så kan jag visa bilder på dom imorgon.

Båda söker ju nya hem att flytta till om ett par veckor.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards