Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Sigge Svamphund - 12 maj 2008 18:01

I dag har det ju inte varit lika varmt så jag har haft en alldeles vanlig dag.

Gick en ordentlig promenad i skogen.

Inte en murkla i sikte idag heller.

Börjar bli lite orolig för att Molle ska överta min roll som svamphund.

Fast efter att ha tänkt en stund på det kom jag fram till att det nog inte är han som hittat den. Tror mer på att det är hans matte.

Gjorde ett mycket bra fynd i skogen.

En ny dunk!!!!!! (Nu blir väl taxarna grönare än dunken av avund)

Bilden är lite suddig men jag har ju så svårt att vara stilla när jag hittar trevliga dunkar.

Jag hade väldigt skoj med den och släpade den med mej länge.

Insåg att matte har fått nog av alla dunkar jag släpar hem så jag har gömt den på ett mycket säkert ställe i skogen.

Grejade en hel del med en trevlig bäck också.

Just den bäcken har jag inte skött om på evigheter så det var mycket jobb med den.

Så passerade jag en av mina sjöar så jag badade självklart massor.

Sen råkade jag ut för det där fullkomligt onödiga passa huset.

När matte behagade komma hem så hade hon varit hos min tjej Nellie igen.

Hon luktar fortfarande gott så jag fick inte följa med.

Dumheter!

Det är ju då jag verkligen borde få följa med.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards