Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Sigge Svamphund - 1 maj 2008 17:51

Jag klarade av smällandet igår utan problem.

När det började så hade jag varit ute och gått min kvällrunda.

Är jag bara inne så bryr jag mej inte om det. Då frå människorna smälla hur mycket de vill.

Har ägnat dagen åt mina vanliga hundgöromål.

Alltså varit i skogen. Ätit en massa korv eftersom jag hittade ännu mera stenmurklor, grejat med spagropar, badat och sånt som ingår i mina dagliga rutiner.

Kattvalpsbilden igår blev ju inget bra så jag visar ett par andra idag.

Såg att nån funderade på om han använde min matskål som toa. Gör han inte, däremot försöker de små terroristerna att äta upp min mat.

Livet är djupt orättvist, jag får inte äta deras men de ska försöka äta upp min!

Så här söta kan de små herrarna vara ibland. Läs när de inte har racerlopp över mej på nätterna.

Så har matte sett att båda är väldigt sällsynta. Alltså båda två är såna där skölpaddsfärgade hankatter. De har ju synts länge på den ena men nu har den andra svarta trampdynor så då har han också sån där sköldpaddsfärg.

Tänk om den som lämnade dom att dö visst att de är typ en på miljonen!

Här ligger de och myser med fostermamma Paddis. Utan henne är det inte säkert att de hade överlevt.

Nu är det "bara" att hitta seriösa livslånga hem till dom om några veckor.

I morgon lovar jag att det blir bilder på mej igen.

Jag menar så ni inte glömmer hur jag ser ut eller så........

Förövrigt så hade jag nytt besöksrekord (igen) i april. Över 1900 som ville läsa om mitt eländiga hundliv.

Jag är djupt imponerad över att så många är intresserade av mina öden och äventyr.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards