Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sigge Svamphund - 16 april 2008 17:50

Idag har jag inte gjort så mycket.

Eller jag har bara ägnat mej åt mina vanliga hundgöromål. Varit i skogen, badat i sjön, letat upp en murkla osv.

I stället så får ni se en bild på kattvalparna.

De växer och mår bra.

Nu har Paddis flyttat dom från linneskåpet till en korg istället.

Perfekt för då kan jag ha mera koll på dom.

Matte säjer att hon tycker att de är ganska små så snart ska de få lära sej att äta annan mat.

Nåt för kattvalpar så de växer ordentligt och blir stora starka katter.

Fungerar säkert bra även för hundar att äta. Men jag antar att jag inte alls kommer att få bjuda mej på den maten.

Ni som funderar på när jag ska lära dom att simma och greja i spagropar.

Personligen så tycker jag att det är hög tid för det men jag får ju inte ta med dom ut!

Om någon vet nåt bra sätt för en hund att smuggla ut kattvalpar så säj till.

Tror att de skulle vara roade både av simning och spagropar.

Har ju mycket att lära ut där.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards