Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sigge Svamphund - 12 april 2008 18:44

Tänk vad bra att man har vänner!!!!!!!!

Tack snälla tekniska Molle för hjälpen!

Här är filmen när jag tränar med mitt bildäck.

På med ljudet för jag låter lite.

Gissa vem som ska se till att matte filmar mej ofta nu? Har ju en del för mej som kan vara värt att visa.

Av Sigge Svamphund - 12 april 2008 17:29

Hm, idag hade jag ju tänkt visa film för er med mej i spagrop eller så.

Var länge i skogen och blev filmad både när jag grejade i spagropar och när jag tränade med det gamla bildäcket.

Med möda och en massa fula ord så lyckades matte få upp dom på det där you tube.

Men sen när den ena skulle laddas upp här då tog det stopp.

Ja,ja kanske fungerar en annan dag.

När jag var i skogen så ägnade jag mej åt mina vanliga hundgöromål.

Spagroparna, träning med träd och bildäck, bad i en å och två sjöar och letade upp en liten murkelvalp.

Men den är så lite att den ska hämtas en annan dag.

Så hittade jag en skum pryl igen.

Grejade en del med den men lyckades aldrig få den med mej.

Ni ser den på bilden.

Sen har det bara regnat och varit tråkigt.

Har hört talas om att om det inte regnar imorgon så ska jag få åka och titta om mina murkelvalpar är tillräckligt stora för att plocka.

Hoppas jag verkligen att de är och att äckliga regnet håller sej borta.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards