Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Sigge Svamphund - 11 april 2008 17:32

Har inte haft lika tråkigt idag.

Mina bästa kompisar Marcus och människovalpen Oliver kom och hälsade på mej på förmiddan.

Var ute och gick med dom runt min sjö.

Passade på att bada en massa. Såg att människovalpen var mycket intresserad av mitt badande.

Tycker att det är dags för honom att börja bada nu. Skulle mycket väl kunna tänka mej att ställa upp och lära ut bra badplatser och andra knep.

Men hörde nåt om att kanske i sommar.

Vadå, ska han bli samma badkruka som alla andra människor?

Matte försökte ta bilder på när Oliver matar mej men vi var så snabba så hon hann aldrig med ordentligt. Blev visst bara konstiga bilder så ni får se den här istället på honom.

I morgon är det en vecka sen jag hittade kattvalparna.

Så här ser de ut nu.

Äter och växer och är pigga. Dessutom har de förstått att jag är deras räddare för de har slutat fräsa åt mej!

Tror säkert att jag kommer att kunna uppfostra dom till bra kattvalpar.

Vad det gäller det där med film så ska matte testa.

Hon ska filma mej i nån av alla mina spagropar och sen får vi se om hennes tekniska kunskaper räcker till att få ut nån film här.

Fast ni får nog vänta några dagar.

Den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge eller hur det nu var......

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards