Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Sigge Svamphund - 10 april 2008 17:49

Har haft en tråkdag idag också.

Började med att jag blev utsläpad i regn i morse.

Behövde inte alls gå ut eftersom det regnade. Undrar när matte ska begripa det och sluta släpa runt på mej?

Hon påstår ju att hon fortfarande är sjuk.

Vadå, hålla på att springa på det där som människorna kallar toalett är man sjuk då?

Jag lyckades i alla fall släpa med henne runt min sjö.

Titta här!

Jag försöker ta mej en stillsam simtur.

Då startar ett gäng såna där fåglar som inte vill vara kompis med mej slagsmål! De ska inte hålla på och slåss i min sjö.

För övrigt så tycker jag inte att de ska vara i mina sjöar så länge de inte är artiga mot mej.

När jag badade från en av alla mina andra badplatser så kom det ett par människor som blev djupt imponerade av mej.

De trodde inte att hundar badade i kallt vatten!

Jag simmade massor bara för att visa dom att det gåt alldeles utmärkt att bada mycket och ofta.

Tycker fortfarande att matte borde ta sej några dopp så hon blir frisk.

Den här bilden är till Malte och Snoken.

Såg ju hur nån av dom hade nåt som de påstod var pinne. Jag tyckte det påminde om en penna eller nåt. Detta är vad jag kallar pinne.

Inte en av mina största så jag har tagit hänsyn till att de är små taxar.

Nu ska jag nog kolla vad alla mina bloggkompisar gjort för skoj medan jag bara har tråkigt.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards