Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Sigge Svamphund - 7 april 2008 17:38

Nu vill inte kattvalparna ha nån välling utan tuttar bara på Paddis.

Förhoppningsvis så räcker hennes mjölk åt dom.

Som vanligt tillbringade jag en massa tid i skogen.

Men detta gillar jag inte!

Dagens första fynd. Jag skulle ut och simma från en av alla mina noga utvalda badplatser och simmade rakt på en ö som inte funnits där förut.

Mycket irriterande med en ö på rymmen.

Jag trodde att öar låg stilla och inte flyttade på sej hur som helst.

Var tvungen att leta upp en annan badplats så jag kunde simma ordentligt. Tur att jag har många att välja på.

Vid en gammal lada så hittade jag en motor.

Kom på att jag nog är motorintresserad.

Fanns mycket intressanta detaljer på den som behövde studeras ingående.

Gjorde några försök för att se om jag kunde släpa den med mej men inte ens min råstyrka räckte till.

Får väl fortsätta kolla den nästa gång jag är där.

Ägnade som vanlit en massa tid åt spagropar och simturer när jag var vid sjön.

Resten av dagen har jag bara ägnat åt vanliga tråkiga hundgöromål.

Igår tror jag att jag var runt hos alla för att tacka för alla kommentarer om kattvalparna.

Om jag missat nån så ber jag om ursäkt!

Av Sigge Svamphund - 7 april 2008 08:44

En liten rapport om kattvalparna.

När matte skulle ge dom välling på morgonen så var dom inte alls hungriga.

Matte blev orolig och trodde att det höll på att sluta illa för dom.

Men inte alls.

De har tuttat så mycket på Paddis att hon har fått mjölk!!!

Jättebra för nu kan de äta från henne och fortsätter det så här kommer ju allt att gå bra.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards