Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Sigge Svamphund - 15 mars 2008 19:01

Har haft en massa att göra idag.

Började med att bli skjutsad till skogen med alla gröna militärhus. Trodde att kanske att krokodilsjön skulle besökas. Men matte hade andra planer.

Ägnade massor med tid åt trevliga spagropar istället.

Jobbade som flismaskin en stund. Tränade med en stor rotvälta och andra trevliga hundgöromål.

När jag hade varit hemma ett tag så kom mattes äldsta valp och hälsade på.

Han hade sin människovalp Liam, sin tjej och en av hennes människovalpar med sej.

Perfekt för jag såg till att bjuda mej på pizza som de åt. Sen gick jag ut och gick ett tag med dom.

Var vid min sjö för det skulle plockas några stenar där. Struntade jag i så jag ägnade mej åt en massa kvällsdopp i stället.

Egentligen skulle ni få se bilder av en massa aktiviteter men jag får visst inte vara med i klubben "text mellan bilderna".

För att impa på Molly och Moa så visar jag när jag styrketränar med en rotvälta. De andra kanske kommer i morgon eller så.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards