Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Sigge Svamphund - 4 mars 2008 18:04

Idag har jag haft en alldeles vanlig dag.

Såg ju att Molly, Moa och Tuna tror att jag jobbar jämt.

Skulle jag gärna göra men idag var det bara vanliga hundgöromål i skogen.

Men jag upptäckte nåt jag inte alls gillar.

Det har varit kallt så onödiga isen håller på och lägger sej på min sjö igen!

Nu var det inga bekymmer för den var så tunn att den gick sönder direkt när jag slängde mej ut i vattnet.

Hoppas det blir varmt igen så den inte återkommer och hindrar mina bad.

Så kan jag berätta nåt väldigt skoj.

Matte har fått kontakt med dom som hade mej från början.

Alltså familjen som räddade mej när jag var liten, liten valp.

Imorgon eller så ska jag berätta vad matte fått veta och dessutom ska matte få bilder på mej när jag var valp.

Kan nog visa nån sån framöver.

På bilden sitter jag och funderar på vad onödiga isen gör på min sjö.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards