Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Sigge Svamphund - 2 mars 2008 18:05

I dag ägnar jag mej åt att fylla 4 år.

Mycket trevlig födelsedag.

Började väldigt bra för när jag gick ut i morse så träffade jag min tjej Alice.

Är kär i henne.

Vi busade massor läääääänge.

Sen när jag kom in så fick jag paket. I det så fanns det grisöron och grisknorrar. Tyvärr så fick jag inte smaska i mej alla på en gång.

Så gick jag på dagens långpromenad.

Väldigt trevligt för jag kunde ta en massa simturer i två av mina sjöar och greja i många spagropar.

Tränade ganska mycket med ett par träd också.

Så fick jag leta blodpudding också.

Hemma igen så fick katterna sån där god Whiskas bara för att jag fyller.

Såg till att få smaka lite sån också.

Födelsedagar borde infalla minst en gång i veckan eller så.

Just ja, TACK för alla gratulationer som har trillat in. På bilden så tar jag en av alla dagens simturer.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards