Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Sigge Svamphund - 1 mars 2008 17:43

Jag fyller ju 4 år imorgon.

Då ska jag ha presenter. Men tyvärr så är ju min favoritaffär Grisöronaffären stängd då.

Istället hade jag sån tur att matte skjutsade dit mej idag.

Mycket trevligt.

Hon sa att jag skulle få välja EN present alldeles själv.

Vadå, en?

Jag fyller ju 4 då borde jag självklart få välja fyra presenter. Alternativit fått hela Grisöronaffären i present.

Finns ju massor med trevliga saker att välja där.

Fast det där med välja själv stämde inte riktigt. Jag tänkte köpa en söt dvärgkanin men det fick jag inte. Helt plötsligt var det begränsat till godis och leksaker.

Efter en del funderande så bestämde jag mej för en anka.

Fast jag såg att matte och den som äger affären höll på och smusslade med ett paket också.

Undrar om jag får det imorgon?

Min anka har jag roat mej mycket med idag.

Har ju bara kommit en massa äckligt regn så jag har inte gjort så mycket ute.

Självklart utsläpad mot min vilja flera gånger.

Vore inte så tokigt om jag kunde få en hundlåda i present imorgon.

Visar en bild på mej och min födelsedagspresent.



Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards