Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 28 februari 2008 18:06

I dag så fick jag åka till skogen med krokodilsjön och alla gröna hus.

Vid de där gröna husen var det alldeles övergiviet så jag slapp bli anklagad för spioneri.

Så gick jag till sjön med skylten som varnar för krokodiler.

All onödig is var borta så jag kastade mej i och simmade massor.

Träffade ingen krokodil.

De kanske inte var hemma eller nånannastans i sjön. Titta på bilden så ser ni hur jag simmar alldeles nära skylten som varnar för dom. När jag ansåg att jag hade badat klart så hittade jag en jätteskoj dunk. Dunkar tillhör ett av mina intressen.

Den busade jag massor med. Gick alldeles utmärkt att brottas med den och kasta runt den.

Tänkte ta med mej den hem. Men som vanligt la sej matte i och påstod att jag inte alls fick göra det.

Hon lockade iväg mej från den med hjälp av mer blodpudding.

Så tror hon att jag glömt bort dunken.

Ha,ha jag vet precis var jag har den. Nästa gång jag kommer dit då..........t

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards