Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 19 februari 2008 18:08

Badbilden ville inte hänga med så den kommer här.

Av Sigge Svamphund - 19 februari 2008 17:58

Hade en mycket bra början på dagen.

Blev skjutsad till min favoritaffär Grisöronaffären.

Mycket trevligt var ju länge sen jag var där.

Såg en massa trevliga saker som jag ville köpa. Var extra intresserad av en säck med valpfoder, men den fick jag inte köpa. Nåt om att jag faktiskt är vuxen.

Jaha, men den luktade faktiskt gott!

Såg en massa trevliga leksaker också.

Nähä, blev ingen sån heller. Jag fyller ju snart år och då ska jag få nåt.

Men jag fick i alla fall handla en massa grisöron och grisknorrar. Känns bra att ha ett lager med såna. Inpekterade som vanligt bakom disken och hittade en del intressant där också.

Hemma igen så var jag ute på dagens långrunda.

Hittade lite öppet vatten vis sjön så jag passade på att ta ett dopp bland isflaken. Hade badabstinens, är ju flera dagar sen sist.

Såg att Malte och Snoken tror att jag bara tränar med stora träd.

Nä jag använder mindre pinnar ibland. För att bevisa det så visar jag en bild på mej med mindre pinne i munnen. Ni får se när jag badar med samma pinne också.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards