Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 10 februari 2008 18:40

Precis som rubriken säjer så har jag skrämt människor idag.

Det var inte alls meningen och snälla fridsamma jag brukar ju inte ägna mej åt det.

Jag var vid en av mina andra sjöar och ägnade mej åt att bada.

Eftersom jag använder mej av svanhopp kombinerat med magplask när jag ska i vattnet så låter det ganska mycket.

När jag slängde mej ut för femtioelfte gången så hörd matte några upprörda människor.

De hade hört plasket och var fullt övertygade om att det var nån människa som trillat i vattnet.

Det är berg där som människor kan halka på.

Matte var tvungen att ropa åt dom att det var jag som badade. De hade nämligen pratat om att kanske ringa efter hjälp.

Jag behöver minsann ingen hjälp när jag är i vattnet.

Sen när människorna såg mej så blev de mycket imponerade av mitt vinterbadande.

Resten av promenaden så ägnade jag mej åt mina vanliga hundgöromål.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards