Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 9 februari 2008 18:33

Haft en alldeles vanlig dag.

Var i skogen på förmiddagen och ägande mej åt mina vanliga hundgöromål.

Eftersom jag passerade min sjö så passade jag självklart på att ta ett gäng med simturer. Såg att fler och fler av mina badblatser blir av med onödiga isen. Mycket trevligt.

Så råkade jag ut för passa huset ett tag.

När matte behagade komma hem så luktade hon av snygg tik och en hanhund jag var granne med förut.

Hm, borde ha fått följa med. Ok, gamla sura gubben gillar inte mej men jag vet att den snygga tiken är kär i mej.

Ibland är livet djupt orättvist.

Snart ska jag titta på den där melodifestivalen.

Hörde att det ska vara pudlar med tillsammans med nån släkting till Tuffa.

Tänker alltså lägga beslag på telefonen och ringa och rösta på dom.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards