Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 8 februari 2008 18:20

Idag har jag inspekterat en alldeles ny skog.

Den utföll till full belåtenhet som vanligt.

Många bra bäckar och spagropar fanns det plus en massa annat som är skoj när man är hund.

Hittade en liten bäck som jag grejade mycket med.

Men i den fanns det en inbyggd tortyrkammare!!!!!

Jag jobbade hårt med den när det helt plötsligt började rinna vatten på min rygg!

Vill inte ha vatten på mej från ovan!

Trodde ju att det fanns en lömsk tortyrkammare där så jag stack snabbt från bäcken.

Min oförstående matte hon bara skrattade åt mej.

Jag hade inte sett att bäcken rann ner för ett berg och jag hamnade i ett litet vattenfall.

Nu har jag alltså lärt mej att jag måste titta noga åt alla håll innan jag utforskar okända bäckar.

Som plåster på såren så hittade jag en jättestor spagrop.

Ni ser den på bilden. Där hade jag mycket skoj sen jag släpat bort en massa hindrande isflak.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards