Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 4 februari 2008 18:05

min snö??????????

Jag som hade jätteskoj med snön trodde att jag skulle få behålla den.

I dag är den nästan borta!

Undrar om det är matte som beställt det där äckliga regnet som kom igår kväll?

Hon säjer ju att snön är onödig nu. Är den inte alls, jag tycker att den är jätteskoj.

Var som vanligt i skogen.

Eftersom jag inte kunde ägna mej så mycket åt snön så grejade jag med spagropar istället.

Mycket trevligt för jag hittade ett helt gäng som var utan is.

Jag rullade mej i snörester efter spagropsgrejandet.

Matte trodde att hon skulle ta kort på hur lerbrun snön blir då.

Bara det att hon hade glömt att sätta det nyladdade batteriet i kameran!

Inte lätt att vara hund här inte. Allt måste jag tydligen hålla reda på.

Så det blir ingen bild idag tyvärr.

Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards