Svamphunden Sigges funderingar

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Sigge Svamphund - 1 februari 2008 17:27

Efter tråkdagen igår så har jag haft en bra dag idag.

Släpade ut matte på promenad runt min sjö.

Hittade öppet vatten på flera ställen så jag ägnade mej åt en massa badande.

Kändes väldigt bra fast matte som vanligt muttrade om att jag inte är klok som är ute och simmar bland isflaken.

Är jag visst det! Vet att det är bra för min hälsa. Inte drabbas jag av rinnade nos eller magsjuka inte. Tycker faktiskt att hon borde ägna sej åt vinterbad och hålla sej frisk.

På väg från sjön så hittade jag en ny trofé.

Den hade jag väldigt roligt med. Perfekt att släpa runt på och brottas med var den.

Gillade den så mycket att jag tänkte ta med den hem.

Men så var det då matte och hennes korkade åsikter.

Hon påstod att jag inte alls fick ta den med mej.

Nåt dumt om att det nog räknades som stöld att försöka stjäla en vägkon.

Vadå, stöld?

Jag hittade den alltså är den min!

Tyvärr så förlorade jag kampen men jag vet ju var den finns så jag ska nog försöka igen nästa gång jag går förbi där.

Visar bild på hur skoj jag hade med den.


Presentation

Fråga mig

52 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards